10 december 2010
6 Kommentarer » | Video
10 december 2010
Ja, jag har precis lärt mig hur man gör print screen på Mac.
1 Kommentar » | Övrigt
10 december 2010

Undrar vem/vilka som döljer sig bakom lucka 10?
Det får ni reda på snart!
Victor
Kommentera » | Övrigt
08 december 2010

Dricker ni nån glögg eller?
Victor
1 Kommentar » | Bilder, Övrigt
08 december 2010
Följer ni mig på twitter?
Om inte tycker jag ni ska göra det
Victor
Kommentera » | Övrigt
06 december 2010

Har försökt få tag i ett par nya 12:or i månader. Hittade dem på Foot Locker i Gallerian i Stockholm.
Nu ska jag ge mig ut i ett vitt Majorna.
Vinterfresh
Victor
2 Kommentarer » | Mode, Övrigt
05 december 2010
1 Kommentar » | Övrigt